در حال بارگذاری ...

اخبار و مقالات رستوران سیمرغ طلایی

مراسم در اسلامشهر
مراسم در اسلامشهر

جشن و مراسمات گوناگون از جمله لحظات مهم در زندگی هر فردی می باشد که برگزاری یک جشن خاطرات این روزهای خاص را برایمان شیرین تر و لذتبخش تر میکند . یکی از اولین سوالاتی که ذهن مارا به خود مشغول میکند محل برگزاری این مراسمات است . محل برگزاری مراسم یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید به آن پراداخت . چراکه کیفیت آن تاثیری مستقیم بر نحوه ی برگزاری مراسم و آرامش خاطر میزبان دارد . از جمله خدماتی که یک محیط عالی برای مراسماتی مانند مراسم تولد ، میهمانی های خانوادگی ، جلسات کاری ، دورهمی های همکاران ، دورهمی های دوستانه ، سالگرد ازدواج و ... به شما ارائه میدهند به شرح زیر است :

جشن و مراسمات گوناگون از جمله لحظات مهم در زندگی هر فردی می باشد که برگزاری یک جشن خاطرات این روزهای خاص را برایمان شیرین تر و لذتبخش تر میکند . یکی از اولین سوالاتی که ذهن مارا به خود مشغول میکند محل برگزاری این مراسمات است . محل برگزاری مراسم یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید به آن پراداخت . چراکه کیفیت آن تاثیری مستقیم بر نحوه ی برگزاری مراسم و آرامش خاطر میزبان دارد . از جمله خدماتی که یک محیط عالی برای مراسماتی مانند مراسم تولد  ، میهمانی های خانوادگی ، جلسات کاری ، دورهمی های همکاران ، دورهمی های دوستانه ، سالگرد ازدواج و ... به شما ارائه میدهند به شرح زیر است :

-تهیه غذا و کترینگ: از جمله خدمات مهم در تشریفات مجالس و جشن ها تهیه غذا و شام می باشد. برای پذیرایی هرچه بهتر و اصولی مجالس، مجموعه تشریفات مجالس به ارائه و تهیه غذا برای مهمانان نیز می پردازد.

-تزیینات و اجرای دکور: از المان های مهم و زیبا در مجالس و جشن ها اجرای تزیینات زیبا و مناسب جشن می باشد. تزیینات و اجرای زیبا سازی دکور شامل موارد متفاوتی می باشد همچون:گل آرایی-شمع آرایی-جایگاه عروس و داماد-تزیین ماشین عروس-دسته گل عروس-ریسه آرایی دکوراسیونداخلیوسبکمعماریساختمانمحلبرگزاریجشننیزازنکاتحائزاهمیتاست

-پذیرایی از مهمانان: پذیرایی از مهمانان از هدایت و خوش آمد آنان شروع و تا پذیرایی و هدایت آنان به سالن ادامه می یابد، بهره گیری از تیم متخصص و آگاه به پذیرایی در داشتن مجلسی زیبا و کامل مهم و تاثیر گذار می باشد.

-نحوه چیدمان: نحوه چیدمان میز و صندلی و ارائه بهترین اشیاء تزیینی و چیدمان مناسب آن جهت راحتی حال مهمانان ضروری است.

-مدیریت سالن: مدیریت سالن در طول اجرای مراسم یکی از مهم ترین بخش های تشریفات مجالس می باشد که توسط تیم و کادر تشریفات صورت می پذیرد.

پیشنهاد ما به شما چیست ؟

پیشنهاد ما به شما برای تجربه یک شب دلنشین و زیبا در کنار عزیزانتان و میل غذایی لذیذ دورهمدیگر رستوران سیمرغ طلایی واقع در اسلامشهر است .

یکیازنیازهایاسلامشهربهداشتنمحلیزیبابرایبرگزاریمراسماتاینفکررادرذهنماپدیدآوردتامحیطیلاکچریودرعینحالباکیفیتومدیریتمناسبودرخورشمادرعزیزانبناکنیم

یکی از مزیت های رستوران سیمرغ طلایی نسبت به رقبا داشتن سه طبقه مجزا برای ارائه خدمات است .

1. سالن مراسمات واقع در طبقه اول مجموعه با ظرفیت پذیرایی از 170 نفربرایجشنومناسبتهاومراسماتشما

2. رستورانسیمرغطلاییواقعدرطبقهدوممجموعهبامنوغذاییمتنوع

3. رستوران ویتوریا در طبقه سوم بزودی

با مراجعه به وبسایت رسمی رستوران سیمرغ طلایی لیست غذاها ، راه های ارتباطی و عکس محیط و غذاها در اختیار شما قرار میگیرد همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما از طریق شماره تماس های درج شده در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید 


مطالب مرتبط